Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Himalayan Tea ApS
Løgstørvej 28
8800 Viborg

Tlf.: +45 2220 7599 (Tais Mogensen, Head of Sales)
tnm@himalayantea.dk

CVR 41156449

Betaling

Himalayan Tea ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Himalayan Tea ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Himalayan Tea ApS leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00. Du må derfor forvente en leveringstid på 1-3 hverdage.

Vi sender alle ordrer med GLS til enten din adresse eller valgfri pakkeshop. Prisen er 49,- for levering.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Himalayan Tea ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Himalayan Tea ApS
Løgstørvej 28
8800 Viborg

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på tnm@himalayantea.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: himalayantea.dk.

Fortrolighedspolitik

Himalayan Tea ApS forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på Internettet. Himalayan Tea ApS vil ikke afsløre information om kunder / brugere til tredjepart, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Himalayan Tea ApS vil ikke sælge kundens navn, adresse, e-mailadresse, kreditkortoplysninger eller personlige data til tredjepart uden kundens forudgående tilladelse.